MillionYou, największa agencja crowdsourcingowa posiadająca w portfolio projekty otwartej innowacji, crowdsourcing video oraz platformy dla inteligentnych miast, poszukuje Account Managera z doświadczeniem do ciekawej, pełnej wyzwań pracy.
Wierzymy, że każdy ma dobre pomysły, dlatego w naszej firmie każda zatrudniona osoba ma wpływ na to, jak wyglądają nasze produkty czy biuro. Będziesz wspólnie z zespołem tworzyć innowacyjne na rynku projekty dla największych marek. Do tej pory pracowaliśmy m. in. dla Coca-Cola, LOT, Empik, Nestle, Nikon, Deloitte.
Twoje wyzwania:
- utrzymywać świetne relacje z klientami, ale również z zespołem;
- robić wszystko, aby projekty rozwijały się zgodnie z harmonogramem i budżetem, które wcześniej ustalisz, a następnie zaprezentować wyniki przed klientem;
- poszukiwać nowych rozwiązań i kanałów dotarcia do klientów - otwarty umysł i ciągła chęć rozwijania na pewno pomogą;
- być blisko nowych mediów, trendów, ciągle się uczyć i rozwijać.
Na pewno będziesz świetna/świetny w tej roli jeśli:
- pracowałaś/pracowałeś co najmniej 2 lata z klientami przy projektach kreatywnych, reklamowych, społecznych;
- znasz narzędzia marketingowe z doświadczenia;
- uwielbiasz ludzi i nie boisz się spotkań, wystąpień publicznych, prezentacji;
- komunikujesz się po angielsku i nie sprawia ci to trudności;
- jesteś osobą, która potrafi zaplanować sobie dzień pracy, jednocześnie motywując innych członków zespołu;
- potrafisz koordynować kilka projektów jednocześnie nie tracąc przy tym głowy;
- chcesz współtworzyć pasjonujące projekty i czuć się z nich dumny;
Czeka na Ciebie:
- wyjątkowe biuro na Burakowskiej 5/7;
- budżet na zakup sprzętu do pracy z jakiego będziesz zadowolony;
- wyjazdy na konferencje/spotkania branżowe - najbliższy wyjazd do Brukseli na Crowdsourcing Week Summit;
- dobre wynagrodzenie oraz premie projektowe;
- pakiet medyczny;
- psa biurowego, który będzie merdał ogonem na każde Twoje przyjście.
Chcesz z nami pracować? W takim razie wyślij na adres praca@millionyou.com (z dopiskiem Account Manager) dwie rzeczy:
1. CV
2. Krótki opis z odpowiedzią na dwa pytania:
- Projekt, z którego jesteś najbardziej dumna/dumny?
- Jakie, według Ciebie, są korzyści z korzystania z crowdsourcingu dla dużych firm/korporacji?